الموضوع: محتاج ريسيفر
عرض مشاركة واحدة
  #4  
قديم 2022/11/06, 06:15 AM
الصورة الرمزية مركز مريم
مركز مريم مركز مريم غير متواجد حالياً
كبير مراقبين أقسام الرسيفرات والصيانه والفلاشات
????? ????? ???? الاهلـــــى
الاهلـــــى    
تاريخ التسجيل: 2021 Jun
المشاركات : 22,139
الدولة : مصــــــ اسيوط ــــــــر
افتراضي رد: محتاج ريسيفر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kemo1000 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
ايه هو افضل ريسيفر بيفتح قنوات بين سبورت لمشاهدة كأس العالم في قطر
ولكم جزيل الشكر
ياريت توضح طلبك
ممكن تشاهد كاس العالم علي IPTV ودا موجود علي الكثير من الاجهزه
وممكن تشاهدها شيرنج علي الاقمار
   

???????
https://www.amalqtsat.com/vb/image.php?u=2842&type=sigpic&dateline=1771713139

0003.gif?fit=516%2C82&ssl=1

?????? ???? ?????? مركز مريم

رد مع اقتباس