تسلم ايدك استاذ محمد ولكن هذا لا يمنع ان كتابه البوت ممكن يكون سببها البور وخصوصا خط 3.3 وممكن شحن فلاشه او سوفت وايضا كما ذكر الاستاذ محمد
?????? ???? ?????? مركز مريم