![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#2
|
||
|
||
انتظر ادارى القسم
?????? ???? ?????? ابو اسماء للصيانه |
|
#3
|
||||
|
|
||||
أتفضل هنااااا اخى
التحميل علــي وضـــع ((( userDB او المستخدم ) )))
?????? ???? ?????? Halim Abo Mostafa |
|
#4
|
|||
|
|||
اقتباس:
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#5
|
||
|
||
طلبك هنا ياغالي
?????? ???? ?????? أبو يوسف الأهلاوي |
|
#6
|
||
|
||
هجرب وابلغلك حاضر يا حبيبنا â*¤ï¸ڈ
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#7
|
||
|
||
في إنتظار رد حضرتك
?????? ???? ?????? أبو يوسف الأهلاوي |
|
#8
|
||
|
||
شكرا لك وبارك الله فيك
|
|
#9
|
||
|
||
للاسف فشل وانا تعبت جدا مع الريسيفر ده ... الفلاشة اللي موجوده في البوست هي بتاعت الريسيفر انا ساحبها من عليه ... ممكن تجرب تفتحها وتحط عليه ملفات قنوات وترفعهولي بعد اذنك محتاج ملف نايل سات وعرب سات لو امكن ؟ ينفع ولا صعب يا بشمهندس ؟ وممكن ياخد وقت قد ايه ؟
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#10
|
||||
|
|
||||
بص استاذ / محمد
اعمل ضبط مصنع للجهاز واسحب السوفت وارفق هنااااا
?????? ???? ?????? Halim Abo Mostafa |
|
#11
|
|||
|
|||
اقتباس:
مش لاقي اي حل في الريسيفر ده غير ان اجيب غيره اصل لسه جديد ومفيش حد عمل ليه ملف قنوات انا سحبت الفلاشة الاصلية بتاعت الريسيفر ورفعتها ف البوست جايز تحب تعدل عليه وتجرب بعد كده ان شاء الله وشكرا لتعبك ومجهودك يا هندسه
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#12
|
||
|
||
حاضر حالا ان شاء الله
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#13
|
||
|
||
اتفضل يا استاذ حليم الملف بعد ضبط المصنع
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#14
|
||||
|
|
||||
أتفضل يا غالي
?????? ???? ?????? Halim Abo Mostafa |
|
#15
|
||
|
||
?????? ???? ?????? أبو يوسف الأهلاوي |
|
#16
|
||
|
||
اخيرا الحمدلله تسلم ايديك والله يا بشمهندس بس هو مش مرتب للاسف القنوات اللي مكتوبة بالعربي كلها ملخبطه جدا جدا مش عارف ارتبهم ابجدي ولا اعمل ايه ؟
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#17
|
||
|
||
اه والله يا استاذ يوسف انا مكنتش متخيل تعديل بالسرعه دي جزاكم الله كل خير وربنا يخليكم يارب
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#18
|
||||
|
|
||||
الحمدلله
جرب كده حمل على وضع الكل
?????? ???? ?????? Halim Abo Mostafa |
|
#19
|
||||
|
|
||||
?????? ???? ?????? Halim Abo Mostafa |
|
#20
|
||
|
||
للاسف وضع الكل والمستخدم زي ما هو مفيش اي تظبيط في القنوات ... المشكله الاكبر ان مفيش اي اشارة خالص ولما بدخل قائمة الاقمار الريسيفر بيهنج ... وبيجيلي قمر اسمه يل سات هو اللي عليه ملف القنوات لكن مفيش اي اشارة والجهاز تقيل شوية يا هندسه ... مش عارف اعمل ايه وجربت في وضع مستخدم وكل وفرمت الجهاز وجربت تاني
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#21
|
||||
|
|
||||
?????? ???? ?????? Halim Abo Mostafa |
|
#22
|
||
|
||
انا متشكر جدا لحضرتك
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#23
|
|||
|
|||
اقتباس:
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#24
|
|||
|
|||
اقتباس:
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#25
|
||
|
||
?????? ???? ?????? أبو يوسف الأهلاوي |
|
#26
|
||
|
||
لا للاسف مفيش حاجة نفعت ولا حتي التحويل نفع
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#27
|
||
|
||
ممكن رقمك يا هندسه ابعتلك واتس افضل ؟؟
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#28
|
|||
|
|||
اقتباس:
وده رقمي اذا حبيت ممنوع رقم التليفون توصل بالشكاوي
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#29
|
||
|
||
صباح الخير يا هندسه مفيش عند حضرتك حل في الجهاز ده ؟؟
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#30
|
||||
|
|
||||
حمل بالودر يا غالي
من هناااااا اللودر واعــــــدادات اللـــــــودر
?????? ???? ?????? Halim Abo Mostafa |
|
#31
|
|||
|
|||
اقتباس:
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#32
|
||
|
||
مشكووووووووووووووووووور
|
|
#33
|
||
|
||
جرب هذا الملف
?????? ???? ?????? محمد ابوبكر عمر |
|
#34
|
||
|
||
حاضر يا بشمهندس هروح البيت واجرب ان شاء الله
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#35
|
||
|
||
جربت والله ع وضع الكل والمستخدم والاتنين فشلوا مفيش حل تاني
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#36
|
||
|
||
مفيش حد من المهندسين يعرف حل في الريسيفر ده يا جماعه بعد اذنكم ؟؟؟
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#37
|
||
|
||
شكررررااااااmohndsen5mohnds2
|
|
#38
|
||
|
||
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
|
#39
|
||
|
|
||
باركـــ الله فيكــ
?????? ???? ?????? مح مصطفى مد |
|
#40
|
||
|
||
?????? ???? ?????? Mohamedelshebly |
![]() |
| أدوات الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| احدث واروع ملف قنوات لجهاذ nate 2021 L/Mاجنبى بتاريخ اليوم 4/9/2021 بقناة توب موفز واسكارموفز | م تامرالقناوى ابواحمد | ملفات قنوات اجهزة المعالج جى اكس ( GX 6605/6605S HD ) | 68 | 2024/02/15 08:25 PM |
| احدث ملف قنوات لاجهزة المنيو السعودي واندكس7ff80 بتاريخ اليوم16/9/2021 | ايهاب سات | ملفات قنوات الاجهزة الصينية معالج ALI | 18 | 2023/02/05 03:03 PM |
| محتاج ملف قنوات ريسيفر Samson s-11 HD premium | hany shokr | ملفات قنوات الأجهزه الأخرى واجهزه المغرب العربى | 16 | 2022/09/16 02:17 AM |
| محتاج ملف قنوات حديث ريسيفر jak 666 ngr | ayman_ghanem | ملفات قنوات الاجهزة الصينية معالج ALI | 4 | 2021/08/27 11:05 AM |
____________________________________
عمالقة السات
الكنز المصرى العربى الذي تم إكتشافة عام 2021 من فريق عمالقة السات وبمشيئة الله سوف يتربع على عرش المنتديات
![]()